Fail:OliverTwistPoster.jpg

Fail asli(509 × 755 piksel, saiz fail: 27 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan sunting

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas untuk Oliver Twist (filem 2005)
Huraian

Poster asal

Sumber

[1]

Rencana

Oliver Twist (filem 2005)

Bahagian digunakan

All

Peleraian rendah?

Imej ini hanya digunakan sekali dan rendered pada resolusi berkurangan untuk mencegah cetak ronpak. Imej ini tidak pada mana-mana cara menghadkan keupayaan pemilik hak cipta untuk memasarkan atau menjual barangan mereka. Imej ini adalah sangat berkurangan resolusi daripada yang asal, dan tidak seharusnya disilapkan untuk yang asal. Mana-mana salinan dari imej ini adalah kualiti yang lebih rendah.

Tujuan kegunaan

Imej ini penting bagi mengenalkan judul rencana, yang berada dalam filemnya tersendiri. Ia mempunyai resolusi cukup bagus untuk ulasan dan pengenalan untuk tujuan maklumat dan pendidikan. Salinan darinya adalah kualiti lebih rendah untuk kegunaan dengan tujuan komersial pada barangan asal.

Boleh digantikan?

Dengan filem ini dihakciptakan, tiada persamaan bukan bebas wujud akan secara berkesan mengenali judul rencana.

Maklumat lain

Kegunaan imej ini di rencana di atas mematuhi polisi kandungan bukan-bebas Wikipedia dan kegunaan adil undang-undang hak cipta Amerika Syarikat seperti dijelaskan di atas.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Oliver Twist (filem 2005)//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:OliverTwistPoster.jpg

Perlesenan sunting

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa02:58, 7 Oktober 2009Gambar kenit bagi versi pada 02:58, 7 Oktober 2009509 × 755 (27 KB)BukanTeamBiasa (bincang | sumb.){{Non-free use rationale |Article = Oliver Twist (filem 2005) |Description = Poster asal |Source = [http://www.impawards.com/2005/posters/oliver_twist.jpg] |Portion = All | Low_resolution = Imej ini hanya diguna

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata