KRR Minigun adalah mesingan 4 setong asal Australia[1]. yang direka oleh Kerfoot, Ronald dan Ross itu KRR nama. Ia datang di bawah WIPO Patent WO/1985/005442A1.

KRR Minigun
JenisMinigun
Tempat asal Australia
Sejarah pengeluaran
PerekaKerfoot
Ronald
Ross
Direka1985
Spesifikasi
Kartrij5.56x45mm NATO
Kaliber5.56mm
Laras4
AksiGas operated
Sistem suapanDrum magazine
PenglihatanOptical IR sight

KRR Minigun itu direka pada 1980-an sebagai tindak balas kepada Minigun M134, yang berat dan tidak mudah alih dan begitu juga biasanya dipasang dalam orang-orang helikopter atau terbang gunships atas sokongan infantri asides M134 memerlukan bekalan kuasa luaran dan sebagainyatidak dikendalikan sendiri.

Ia adalah objek am KRR Minigun untuk menyediakan multi-tong pistol mesin untuk senjata api automatik yang sendiri dikendalikan, dan boleh mempunyai kadar yang berterusan tinggi menembak mod. KRR Minigun sebaik-baiknya boleh ditetapkan hanya kepada api tembakan tunggal atau pecah pendek. Objek lain yang mungkin dicapai dalam penjelmaan pilihan ciptaan adalah untuk menyediakan seperti pistol dengan kadar yang mudah ubah kebakaran di mana tong mempunyai kehidupan yang panjang dan sebagainya mengekalkan ketepatan mereka, dan yang boleh dengan mudah dikekalkan untuk servis dalam bidang .

KRR Minigun gas yang dikendalikan, 4 mesingan berlaras. Kelompok setong diselubungi di udara disejukkan jaket setong dengan cengkaman pistol portruding dari bawah untuk mengendalikan mundur. Senjata datang dengan saham tetap dan penglihatan optik IR / menjalankan mengendalikan.

Rujukan sunting


Jika anda melihat rencana yang menggunakan templat {{tunas}} ini, gantikanlah ia dengan templat tunas yang lebih spesifik.

Senarai senjata api  
A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z - Lain-lain.