Vincent Tan: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Malekhanif (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Yosri (bincang | sumb.)
Baris 17:
Syarikat [[DiGi]] Telecommunication merupakan pengendali telefon bimbit ke-3 penting di Malaysia kerana menguasai 21 % pasaran telefon selular.
 
[[MiTV]] merupakan syarikat televisyen berbayar yang cuba memecahkan monopoli [[Astro]] di Malaysia dan [[Asia Tenggara]]. MiTV mendapat status [[MSCKoridor Raya Multimedia]] kerana menggunakan teknologi terkini. Bagaimanapun syarikat ini tidak berjaya. MiTV menggunakan tranmisi yang disediakan oleh Runcom Technologies Ltd - sebuah syarikat [[Israel]]. MiTV Networks Sdn Bhd beroperasi di [[Subang Hi-Tech]], [[Shah Alam]], [[Selangor]]. Pengerusi MiTV ialah Datuk [[Rosman Ridzwan]].
 
Informatics Education Ltd memberi ruang dan peluang kepada pelajar untuk belajar di peringkat sijil dan diploma dalam jurusan komputer, bahasa, perakauan dan lain-lain. Ditubuhkan sejak 1983 mempunya 113 cawangan di 22 negara. Pengerusinya ialah Tan Sri Datuk Seri Panglima Dr. [[Abu Hassan Othman]].<ref>[http://www.informaticseducation.com/invrelations.htm Chairman Massage]</ref>