Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Rawang: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Mohamad Zahin (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
→‎Prasarana: Memperbaiki ejaan
Teg: Suntingan web mudah alih
Baris 49:
Merupakan bilik khas untuk melaksanakan apa-apa sesi P&P dan kelas tambahan PKKS. Diselia oleh Puan Marlina Binti Mat Napes. Di dalam bilik ini disediakan sebuah projektor dan sebuah pendingin hawa untuk keselesaan murid.
* <u>'''Bilik-bilik Khas'''</u>
[[Fail:Perhimpunan Bulanan April 2016.jpg|thumb|Puan Hajah Siti Aida Binti Ibrahim, Guru Penolong Kanan Bidang PendidkanPendidikan Islam sedang menyampaikan ucapan ketika Perhimpunan Bulanan April 2016 di Bilik Seminar pada 29 April 2016.]]
Terdapat dua jenis bilik khas yang disediakan di SEPINTAR. Bilik khas yang pertama merupakan bilik khas yang diguna pakai untuk urusan pentadbiran. Contoh bilik khas yang diguna pakai untuk urusan pentadbiran ialah bilik dokumentasi dan bilik unit peperiksaan. Bilik dokumentasi merupakan bilik yang menyimpan semua fail berkaitan dengan Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) semua murid SEPINTAR. Manakala bilik unit peperiksaan pula merupakan tempat penyimpanan dan pengurusan kertas-kertas soalan. Bilik ini kebiasaannya akan kelihatan sibuk pada hari peperiksaan lebih-lebih lagi ketika hari peperiksaan awam.