Geng: Pengembaraan Bermula: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Jeluang Terluang (bincang | sumb.)
k menghapuskan Kategori:Upin & Ipin (HotCat)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 88:
;Muthu (Mohd Shafiq Mohd Isa<ref name=psuara/>): Seorang peniaga gerai makanan di Kampung Durian Runtuh dan bapa kepada Rajoo. Sikap peramahnya membuatkan Muthu digemari penduduk kampung. Ketika kehilangan Rajoo dan kawan-kawannya pada malam itu, dia turut menyertai Tok Dalang dan Mak Uda untuk mencari mereka sepanjang malam.
 
;Ah Tong (MohdRaja ShafiqMazrul MohdRaja IsaAbdul Malik): Seorang tua Cina yang sukar mempercayai apa yang diperdengarkan oleh rakan-rakannya di kampung, termasuk Misteri Hantu Durian; tetapi setelah kehilangan keenam-enam watak utama, dia turut membantu mencari mereka (walaupun tiada zuriatnya yang terlibat) semua dengan berlengkapkan senapang sebagai langkah berjaga-jaga dengan 'Hantu' tersebut.
 
;Pak Mail (MohdHaji ShafiqAlias MohdMohamed IsaLazan): Seorang pemburu yang menjumpai seekor makhluk istimewa dan hendak menjual makhluk tersebut untuk tujuan untung. Dialah yang membawa Badrol dan Lim ke Kampung Durian Runtuh di awal filem.
 
;Singh (Mohd Shafiq Mohd Isa): Pembantu dan konco Pak Mail. Di awal filem, dia memandu lori yang mengangkut Badrol dan Lim ke Kampung Durian Runtuh. Rupa-rupanya dialah yang menyamar sebagai seekor raksasa ganas yang kemudian menculik Badrol dan Lim untuk menyimpan rahsia Pak Mail.