Lagi-Lagi Senario: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Imran Razalli (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 59:
== Trivia ==
 
* [[Syanie]] yang berlakon dalam filem [[Senario theThe movie,Movie]] dan [[Senario Lagi]] membuat kemunculan khas dalam filem ini sebagai pasangan suami isteri dengan [[Osman keringKering]], yang juga pernah tampil dalam [[Senario theThe movieMovie]]. Mereka menjadi punca kenapa Wahid dibuang kerja.
* [[Nabila hudaHuda]] membuat cameopenampilan sebagai kameo dalam filem ini dalam babak dia makan roti canai di warung Azlee yang baru sahaja mengupah Majid, penebar roti canai pengotor.
* Selepas Yassin disabitkan dengan kes dadah. dia digugurkan dari Senario. Tahun 2002 tiada filem Senario diterbitkan dan 2003 filem Lang Buana di pawagam hanya Wahid, Mazlan, Saiful Apek dan Azlee ditampilkan.
* " Luar macam setinggan, dalam macam kondo !" ayat yang dilontarkan oleh Wahid itu pastinya diingati kerana merujuk pada trend masyarakat Melayu yang tidak mempunyai kediaman tanah sendiri sebaliknya menumpang atas tanah orang tetapi mempunyai citarasa mewah.
* Dalam filem ini juga ada mesej membanteras lanun cetak rompak dengan Saiful Apek memainkan salinan cetak rompak ceritafilem lagiLagi lagiLagi senarioSenario di dalammana filemdia lagimemainkan lagike senario!! dimana dia skipdepan ke babak dimanadi mana ada dia dan lanun cetak rompak termasuk di dalam tv! televisyen.
* Ini juga kali pertama kumpulan Senario membuat kemunculan di dalam filem mereka sendiri. DimanaDi mana mereka singgah ke warung Azlee dan Wahid Senario berjumpa semula dengan Lin ( wardinaWardina safiyyahSafiyyah ) rakan sekolahnya.
 
==Rujukan==