Cinta dan Anugerah: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
k Bot: perubahan kosmetik
CyberTPBOT2 (bincang | sumb.)
k pengemasan, replaced: coba → cuba (2) menggunakan AWB
Baris 4:
| runtime = 90 minit
| director = Sanjeev Kumar
| starring = [[Nabila Syakieb]] </br /> [[Yasmine Wildblood]] </br /> Wilda Hamid </br /> [[Miller]] </br /> [[Ashraf Sinclair]] </br /> Cut Sarra </br /> [[Eva Anindhita]]
| opentheme = ''Kebesaranmu'', St12
| endtheme = ''Kebesaranmu'', St12
Baris 63:
Sampai suatu saat Reza melamar Aira untuk dijadikan istri. Aira bingung, di satu sisi dia cinta ke Avian. Di sisi lain, ambisinya memang menikahi orang yang super kaya. Aira pun menerima lamaran Reza.Aira akhirnya menikahi Reza. Avian sakit hati tetapi dia bahagia kerana dia pun telah berjanji kepada Aira bahwa dia akan menikahi Cynthia. Setelah sekian lama, mimpi Cynthia terkabul, Avian menikahinya.
 
Nabila akhirnya cobacuba untuk mencintai Gio setelah nikahnya Reza dan Aira. Setelah pelbagai cara Gio lakukan untuk mendapat hati Nabila, mereka pun berpacaran.
 
Reza akhirnya ketahui bahawa Gio yang telah membuatnya bankrupt dan dia cobacuba untuk membuat Gio mengaku kepada Nabila,sebagai balas dendam. Tidak berhasil, Reza mengundang Nabila untuk berdiri di pintu pejabatnya ketika dia sedang berbincang dengan Gio tentang hasrat jahat Gio.
 
Terpukul, Nabila kabur kembali ke desanya. Gio,marah dan sedih, mencari Nabila hingga dia menjumpai Nabila sedang membersihkan masjid di desanya. Dia menerangkan mengapa dia berdendam sama Reza. Akhirnya,Nabila mengerti.