Perbincangan:Amerika Syarikat

Negara Amerika Syarikat merupakan sebahagian daripada WikiProjek Negara, yang bertujuan untuk memperbaiki liputan Wikipedia bagi negara dan topik-topik berkaitan negara. Jika anda mahu menyertai, lawatlah WikiProjek Negara.
??? Rencana ini masih lagi tidak mendapat penilaian dari segi kualitinya.
Tertinggi Rencana ini telah didapati berkepentingan Tertinggi pada skala kepentingan.
Koordinat Geografi Koordinat Geografi Amerika Syarikat telah disemak melalui WikiProjek Koordinat Geografi, yang menggalakan penggunaan koordinat geografi dalam rencana Wikipedia.

amerika syarikat yg kononnya maju... tapi tidak mempunyai perdana menteri yg berotak. zalim terhadap org islam... maju dlm teknologi berpemikiran jahil.

Malangnya kami terikut-ikut diorang.


Amerika merupakan sebuah negara sekular (tiada ugama) dan tindakannya merujuk kepada keuntungan yang bakal di dapatinya. Amerika dengan sistem maklumatnya yang maju pastinya telah menjangkakan kekurangan sumber bekalan minyak dalam beberapa tahun akan datang.

Untuk menampung permintaan itu, Amerika secara tidak langsung memberi isyarat kepada Saddam untuk menyerang Kuwait, kemudian menghantar tentera untuk membela Kuwait, dengan itu menyebabkan Kuwait terhutang budi dan bodi. (Mustahil Amerika yang sememangnya memantau Iraq dengan teliti gagal mengesan pembentukan tentera Iraq yang akan menjajah Kuwait.)

Selain itu Amerika bertindak menyerang Afganistan dan Iraq dan membentuk kerajaan pro-Amerika di sana untuk mengukuhkan penguasaan mereka kepada negara penghasil minyak. Jahil.. pastinya bukan Amerika. Rujuk

Yosri 11:40, 17 May 2005 (UTC)

-Tolong beri jawapan/penjelasan berhubung soalan di bawah-


Michigan ialah salah satu daripada komponen di US, apakah musim di dalam negeri tersebut? Di dalam prinsip kita malaysia, kita harus mengetahui semua itu, dan saya minta supaya sesiapa yang dapat memberikan penerangan yang terperinci berhubung dengan MUSIM di Michigan, tolong paparkan di laman ini dan biarlah semua para pembaca dan pengkaji dapat berkongsi pandangan dan pengetahuan.

Kembali ke laman "Amerika Syarikat".