(Semua log)

Yang berikut ialah gabungan bagi semua log yang ada bagi Wikipedia. Anda boleh menapis senarai ini dengan memilih jenis log, nama pengguna (peka huruf besar), atau nama laman yang terjejas (juga peka huruf besar).

Log
  • 02:07, 23 November 2021 36.72.219.33 bincang mencipta laman Pelancapan dubur (Mencipta laman baru dengan kandungan ''''Pelancapan dubur''' ialah rangsangan erotik dubur dan rektum. Bagi manusia, kaedah umum melancap dubur termasuk rangsangan manual pembukaan dubur, dan memasukkan objek atau benda lain seperti jari, lidah, barang berbentuk zakar, permainan air atau alat permainan seks seperti manik dubur, palam punggung, dildo. , penggetar, atau pengurut prostat yang direka khas. {{tunas}}')
  • 02:01, 23 November 2021 36.72.219.33 bincang mencipta laman Ereksi kelentit (Mencipta laman baru dengan kandungan ''''Ereksi kelentit''' adalah fenomena fisiologi di mana kelentit menjadi membesar dan pejal. Ereksi kelentit adalah hasil daripada interaksi kompleks faktor psikologi, saraf, endokrin vaskular, dan biasanya, walaupun tidak secara eksklusif, dikaitkan dengan rangsangan seksual. Semasa rangsangan seksual, aliran darah arteri ke kelentit meningkat, dan di dalam klitoris, arteri terus bercabang untuk membekalkan tisu erektil. Otot licin trabekular ti...')
  • 01:57, 23 November 2021 36.72.219.33 bincang mencipta laman Pelinciran faraj (Mencipta laman baru dengan kandungan ''''Pelinciran faraj''' atau '''air berahi''' ialah cecair yang dihasilkan secara semula jadi yang melincirkan faraj. Pelinciran faraj sentiasa ada, tetapi pengeluaran meningkat dengan ketara berhampiran ovulasi dan semasa rangsangan seksual dengan menjangkakan hubungan seksual. Kekeringan faraj ialah keadaan di mana pelinciran ini tidak mencukupi, dan kadangkala pelincir tiruan digunakan untuk menambahnya. Tanpa pelinciran yang mencukupi, hubungan...')