Cari-Cari: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
k Bot: perubahan kosmetik
Baris 28:
"'''Cari-Cari'''"<ref name="Siti Nurhaliza">[https://itunes.apple.com/us/album/siti-nurhaliza/id574251506 Siti Nurhaliza I] di [[iTunes|iTunes Malaysia]]</ref><ref>[http://sitinurhalizamusic.weebly.com/siti-nurhaliza-i.html Siti Nurhaliza 1996] di SN MUSIC CATALOGUE.</ref> ialah single ketiga [[Siti Nurhaliza]] yang dikeluarkan pada 23 Oktober 1996, selepas single pertama "Jawapan Di Persimpangan" pada tahun yang sama. Lagu ini dicipta oleh Fauzi Marzuki dan liriknya ditulis oleh Shahnaz, dimuatkan dalam album pertamanya yang menggunakan [[Siti Nurhaliza (album 1996)|namanya sebagai judul album]].
 
== Komposisi dan lirik ==
Berdurasi selama 4 minit dan 23 saat, Cari-Cari ialah sebuah lagu pop yang bersederhana rancak yang dicipta oleh Fauzi Marzuki dan lirik ditulis oleh Shahnaz.
 
== Persembahan secara langsung ==
Cari-Cari jarang dinyanyikan oleh Siti dalam mana-mana konsertnya, bagaimanapun ia telah dipersembahkan olehnya semasa [[Konsert Mega Siti Nurhaliza]] pada 2001 di [[Stadium Negara]], [[Bukit Jalil]].
 
== Muzik video ==
Tiada [[video muzik|muzik video]] rasmi untuk lagu ini dirakamkan. Bagaimanapun, muzik video Cari-Cari mengambil rakaman persembahan beliau di [[Konsert Mega Siti Nurhaliza]].
 
Baris 44:
}}
 
== Rujukan ==
{{Reflist}}
 
== Pautan luar ==
* [http://i-liriklagu.com/melayu/siti-nurhaliza/siti-nurhaliza1/cari-cari-siti-nurhaliza Lirik lagu Cari-cari] di i-LirikLagu.com