Reshmonu: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Pengemasan.
Baris 24:
| Notable_instruments =
}}
'''Hiresh Haridas''' (lebih dikenali sebagai '''Reshmonu''', lahir 26 Mei 1976) ialah seorang penyanyi dan komposer dari [[Malaysia]] yang lebih menumpu kepada lagu ber[[bahasa Inggeris]]. Beliau dikenali dengan lagu-lagu seperti ''Walk Away'', ''CintakanCintaku Pergi'', ''Hey Waley'' dan ''Superfine'', serta juga penampilan gaya rambutnya yang unik. Artis [[orang India Malaysia|berbangsa India]] suku [[Malayalam]] ini juga menjadi seorang bapa pada tahun [[2005]].
 
==Biografi==
Baris 31:
Lagu ''It's You That Matters'' pernah dialih bahasa ke [[bahasa Mandarin]] oleh [[Evonne Hsu]], dengan tajuk {{lang|zh|我要輕輕為你唱首歌}} ([[pinyin]]: wǒ yào qīng qīng wèi nǐ chàng shǒu gē), "Kuhendak Bisikkan Lagu Kepadamu").
 
Pada tahun 2005, Reshmonu mengeluarkan semula album sulungnya itu dengan besertakan beberapa perubahan dan pempakejan yang baru. Kali ini, ''Monumental: the Journey Continues'' menampilkan beberapa lagu baru seperti ''CintakanCintaku Pergi'' (versi [[bahasa Melayu]] bagi ''Walk Away'') dan ''Hey Waley''.
 
Pada tahun 2006, Reshmonu beralih ke naungan [[Universal Music]] untuk menghasilkan album barunya, ''Superfine''. Album ini dilancarkan di sebuah parti pada 31 Januari 2007. antara single-single yang pernah keluar dari album ini ke corong radio termasuk ''Superfine'' dan ''The Way That Makes You Move''.