Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Tiada ringkasan suntingan
Baris 27:
Berasaskan pada [[:en:Wikipedia:About]], sesiapa saja boleh melakukan kontribusi di Wikipedia tidak mengira berapa lama ia berada dekat Wikipedia. Seluruh kontribusi saya telah sesuai dengan [[:en:Wikipedia:Policies and guidelines]] dan tidak menyebabkan kerosakan. Saudara tidak mempunyai hak untuk melakukan pengubahan di Wikipedia mengikut opini pribadi yang sangat tidak bersifat ''encyclopedic'' dan tidak bersifat konstruktif. Harap berhenti melakukan vandalisme dan banyak membaca lebih jauh mengenai Wikipedia dan perluas wawasan yang bersifat global. [[Pengguna:Eiskrahablo|Eiskrahablo]] ([[Perbincangan pengguna:Eiskrahablo|bincang]]) 13:39, 30 Ogos 2021 (UTC)
 
::Habis, "''Istilah "Nusantara" secara spesifik merujuk kepada Indonesia (kepulauan Indonesia)''" itu "global" atau "melewati Indonesia" kah, sedangkan ada jurnajurnal dan surat khabar Malaysia, Singapura dan Brunei yang dibaca memang menggunakan Nusantara bermaksud "alam Melayu" yang saya sudah tunjukkan kepada saudara? Apakah saudara mahu menidakkan ini juga? "Opini peribadi" yang saudara tuduhkan itu bukannya dari saya tetapi datangnya dari sumber-sumber ini direferensikan itu.
 
::Dan setahu saya, saudara bukan penyelia sepertimana pada profil saudara (selalunya ada kategori Penyelia di kaki situs), bagaimana saudara bisa ada wewenang? - [[Pengguna:Anumengelamun|Anumengelamun]] ([[Perbincangan pengguna:Anumengelamun|bincang]]) 13:55, 30 Ogos 2021 (UTC)