My Wiki Status sunting

n_n well well well... sila komen di bawah hehehe tiada apa yg betul suma hanya la drama ok?

My Heart Broken sunting

...Aurora... (b) you make my heart broken I'll be away from wiki :) good luck all n_nv

Tindakan Aurora adalah selaras dengan dasar http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Notability . Jika anda memilih untuk pergi, kami harap anda akan kembali untuk membuat suntingan yang lebih baik di masa akan datang.
Semoga berjaya dalam usaha anda di masa akan hadapan. Yosri (bincang) 10:11, 19 Oktober 2011 (UTC)Balas
Selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu!
Salam sejahtera 7even~mswiki! Terima kasih kerana mendaftar di Wikipedia Bahasa Melayu!
Berikut merupakan beberapa pautan yang dapat anda layari jika masih baru di Wikipedia:

Lihat juga tutorial dan meja bantuan Wikipedia. Untuk menandatangani pesanan anda pada laman perbualan, seperti laman ini, letakkan ~~~~ (empat kali tanda gelombang) atau klik butang   pada laman penyuntingan.
Semoga anda menikmati kunjungan anda di Wikipedia Bahasa Melayu. Selamat menyumbang! ...Aurora... (b) 09:09, 7 Oktober 2011 (UTC)Balas

Re: Asrama SMK Tambunan sunting

Salam sejahtera,

Saya difahamkan bahawa anda tidak berpuas hati dengan tindakan Penyelia Aurora memadam rencana Asrama SMK Tambunan, lalu saudara mencipta semula rencana yang sudah dihapuskan itu sebelum dibubuh teg {{hapus}} oleh Aurora. Saya ingin menjelaskan bahawa tindakan Aurora memadam rencana tersebut berasaskan 2 sebab utama iaitu rencana bertindan (bertindan dengan rencana Sekolah Menengah Kebangsaan Tambunan) serta kelayakan. Untuk pengetahuan anda, asrama tidak mempunyai kelayakan untuk mempunyai rencana Wikipedia tersendiri kerana ia dianggap sebagai salah satu komponen sub-unit bagi sesebuah sekolah. Sila rujuk panduan Wikipedia:Kelayakan untuk keterangan lanjut.

Saya harap dengan ini saudara tidak lagi mempertikaikan rasional tindakan penyelia seperti Aurora memadam mana-mana rencana ciptaan anda yang tidak memenuhi syarat kelayakan Wikipedia, kerana mana-mana penyelia sebenarnya berhak untuk menyekat mana-mana pengguna yang mempertikaikan tindakan penyelia akibat salah laku pengguna itu sendiri. Harap maklum. - Hezery99 (bincang) 07:33, 17 Oktober 2011 (UTC)Balas

Akaun anda akan dinamakan semula sunting

03:48, 18 Mac 2015 (UTC)

Dinamakan semula sunting

09:45, 19 April 2015 (UTC)