Disekat
Anda telah disekat secara kekal kerana vandalisme. Untuk menentang usul sekatan ini masukkan teks {{nyahsekat}} ke dalam laman ini bersama-sama dengan penjelasan mengapa sekatan ini tidak wajar. Anda juga boleh menghantar e-mel kepada penyelia yang menyekat anda atau mana-mana penyelia lain yang terdapat dalam senarai ini. Sila sertakan nama pengguna anda (jika ada) dan alamat IP dalam e-mel anda. Lihat log sekatan

Jangan memadam amaran ini. Jika tidak, ini juga boleh dianggap sebagai vandalisme.
Yosri (bincang) 01:09, 24 November 2011 (UTC)Balas


Permohonan nyahsekat oleh pengguna yang disekat ini telah disemak semula pihak penyelia, yang menolak permohonan tersebut. Penyelia lain boleh menyemak semula sekatan ini, tetapi tidak boleh mengetepikan keputusan tanpa sebab yang kukuh (lihat polisi sekatan). Jangan padam ulasan nyahsekat ini semasa anda disekat.

Janjikosong (log sekatansekatan aktifsekatan sejagatsumbangansumbangan yang dihapuskanlog penapislog penciptaanubah tetapan sekatannyahsekatsemak pengguna (log))


Sebab permohonan:

Salah guna kuasa olih Yosri

Sebab ditolak:

Menghapuskan spam bukan salah guna kuasa — ...Aurora... (b) 06:00, 24 November 2011 (UTC)Balas


  • Jika anda ingin membuat sebarang permohonan nyahsekat selanjutnya, sila baca panduan untuk rayuan daripada sekatan dahulu, kemudian gunakan templat {{nyahsekat}} sekali lagi. Jika anda membuat terlalu banyak permohonan nyahsekat yang tidak meyakinkan atau mengganggu, anda mungkin dihalang daripada menyunting halaman ini sehingga sekatan anda tamat tempoh.


Orologio blu.svg
Pengguna yang disekat ini bertanyakan tentang penyekatannya disemak semula:

Janjikosong (log sekatansekatan aktifsekatan globalauto sekatansumbangansumbangan yang dihapuskanlog penapislog penciptaanubah tetapan sekatannyahsekatperiksa pengguna (log))


Sebab permohonan:

Salah guna kuasa olih Auroa

Catatan:

  • Dalam sesetengah kes, anda mungkin sebenarnya tidak disekat, atau penyekatan anda telah tamat tempoh. Sila semak senarai sekatan aktif. Jika tiada sekatan disenaraikan, maka anda telah diauto sekat oleh sistem antilaku musnah automatik. Sila nyatakan permintaan ini dan ikuti arahan sebaliknya untuk perhatian segera oleh pentadbir.
  • Sila baca panduan untuk rayuan daripada sekatan bagi memastikan permintaan nyahsekat anda akan membantu kes anda. Anda boleh menukar permintaan anda pada bila-bila masa.