Selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu!
Salam sejahtera Mustaffayasin! Terima kasih kerana mendaftar di Wikipedia Bahasa Melayu!
Berikut merupakan beberapa pautan yang dapat anda layari jika masih baru di Wikipedia:

Lihat juga tutorial Wikipedia dan Meja bantuan. Untuk menandatangani pesanan anda pada laman perbualan, seperti laman ini, letakkan ~~~~ (empat kali tanda gelombang) atau klik butang Tandatangan dan cap waktu pada laman penyuntingan.

Semoga anda menikmati kunjungan anda di Wikipedia Bahasa Melayu. Selamat menyumbang!

Welcome to the Malay Wikipedia!
The following are relevant wiki links for users based here mainly for InterWiki purposes.

See also our list of local administrators. Should you require any assistance here, you may contact me or any one of our ambassadors listed at our embassy. You may also leave a message there for the attention of the whole Malay Wikipedia community. Should the assistance you require be technical in nature, please leave a note with one of our administrators.

To sign your message, please type four tildes (~~~~) after it if you are using your local Malay Wikipedia account, or the InterWiki link {{:[Wikipedia language code]: [Name of your page] | [Your personal ID] }}, followed by five tildes (~~~~~) to allow for the date to accompany your message if you are using your foreign Wikipedia account. It would be preferable if you could indicate which Wikipedia language version you are from (meaning the one you most regularly use) to simplify any referencing or liaison that may follow. Enjoy your stay here at the Malay Wikipedia. Cheers!



-- Wagino 20100516 (bincang) 00:47, 3 Jun 2011 (UTC) --Balas

mustaffa.org sunting

domain ini adalah main domain selain

my.mustaffa.org - blog peribadi hamil.mustaffa.org - blog kehamilan

Blog My. Mustaffa sunting

Salam Perkenalan Semua,

Nama saya Mustaffa bin Yasin. Saya menulis blog sejak tahun 2009 bermula dengan wordpress.com dan blogspot.com. Blog my.mustaffa.org merupakan blog berniche pelancongan, fotografi, makanan dan aktiviti semasa terutama di Sabah dan Sarawak.

Menulis blog merupakan aktiviti pada dahulunya suka-suka dan sehingga kini banyak memberi saya pengalaman dalam bersosial dan yang paling penting saya dapat ramai kawan terutamanya para blogger sekalian.

Saya merupakan seorang penjawat awam yang berkhidmat dengan masyarakat luar bandar dan kini bertugas di Sabah. Saya mula bermastautin di Sabah sejak tahun 2008. Pekerjaan saya yang sering ke pedalaman, pulau dan gunung di Sabah memberi peluang kepada saya untuk berkongsi cerita kepada para rakan pembaca blog saya.

Saya sudah berkeluarga dan dikurniakan Empat orang anak iaitu Nacqrisma Mia Amyra, Muhamad Nacqris Mikail, Nacqrisma Hannah dan Muhamad Nacqris Nufail.

Selain blogging, saya juga berminat dalam seni fotografi, memandu kenderaan pacuan empat roda dan merupakan collector pakaian terpakai (Keith Haring). Insyaallah, tahun depan saya nak bertukar hobi kepada menyelam dan berbasikal.

Penulis Blog My.Mustaffa http://my.mustaffa.org http://hamil.mustaffa.org http://www.cutisabah.my

Suntingan anda sunting

Terima kasih kerana mendaftar di Wikipedia Bahasa Melayu. Suntingan anda Mustaffa Yasin lebih sesuai untuk laman pengguna anda yang disediakan, kerana laman wikipedia hanya untuk rencana. Anda boleh guna ruang pengguna anda untuk perkara-perkara lain seperti tulisan pengenalan diri, catatan idea dan lain-lain. Terima kasih. --Algazel (hubung) 06:14, 12 Januari 2016 (UTC)Balas