Titian Takdir: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Ulalala99 (bincang | sumb.)
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 31:
 
== Sinopsis ==
Kisah empat adik beradik Latifah (Along), Nazmi (Angah), Ayoi dan AishahAisyah yang kehilangan ibu sejak kecil. Mereka terpaksa tinggal dengan keluargaibu mertuasaudara tanpameraka, belaianChe kasihYun sayang.dan Kerananenek kesempitan hidupmereka,  adikWan bongsuJah merekatanpa Aisyahbelaian terpaksakasih diserahkansayang kepadadan keluargapenuh angkatkebencian. iaituAkhirnya Datukmereka Jufridihantar danke Datinrumah Rina. Sejak itu merekaanak terpisahyatim.
 
Kerana kesempitan hidup,  adik bongsu mereka Aisyah terpaksa diserahkan kepada keluarga angkat iaitu Datuk Jufri dan Datin Rina. Sejak itu mereka terpisah.
Meningkat dewasa, Nazmi cuba menyatukan kembali adik beradik yang terpisah. Aishah menggangap dia sudah tidak ada lagi adik beradik dan mahu dikenali sebagai Karina seorang artis.  Latifah kini bekerja dengan Dr Kamil di sebuah klinik. Ayoi pula menjadi seorang samseng.
 
Meningkat dewasa, NazmiAngah cuba menyatukan kembali adik beradik yang terpisah. AishahAisyah menggangap dia sudah tidak ada lagi adik beradik dan mahu dikenali sebagai Karina, seorang artis.  LatifahAlong kini bekerja dengan Dr Kamil di sebuah klinik. Ayoi pula menjadi seorang samseng.
 
== Pelakon ==