Terima kasih kerana mencuba Wikipedia. Cubaan anda berjaya, dan sekarang telah dibalikkan atau dihapuskan. Sila guna kotak pasir untuk sebarang percubaan lanjutan yang ingin anda lakukan.

Sila lihat laman selamat datang jika anda ingin mengetahui kaedah menyumbang dengan lebih lanjut di sini.

Wikipedia Bahasa Melayu sedang berusaha meningkatkan kualiti rencananya melalui sumbangan daripada pengguna-pengguna seperti anda. Diharapkan anda adalah antara penyumbang berdedikasi itu yang sanggup membantu menjadikan Wikipedia lebih berkualiti dan memberi manfaat kepada para pengguna yang lain. Dengan itu sila pastikan hanya kandungan berbentuk ensiklopedia dimasukkan di sini.

Amaran: Salah laku yang berulang mungkin menyebabkan keistimewaan menyunting anda dibatalkan.


Thank you for experimenting on Wikipedia. Your test worked, and it has been reverted or removed. Please use the sandbox for any other tests you may want to do.

Take a look at the welcome page to learn more about contributing to this encyclopedia.

The Malay Wikipedia is trying to improve its articles through contribution from users like you. It is hope that you are one of the dedicated users who is willing to help in improving it and giving benefits to other users. For that please make sure only encyclopedic material is added.

Warning: Persistent abuse may result in your editing privilege being cancelled.

Yosri (bincang) 21:17, 13 Ogos 2012 (UTC)Balas
Anda telah disekat daripada menyunting kerana vandalisme di Wikipedia. Jika anda berhajat untuk membuat sumbangan yang berguna di wikipedia ini, anda boleh berbuat demikian sejurus selepas tempoh sekatan anda tamat. Lihat log sekatan

Yosri (bincang) 03:53, 27 Ogos 2012 (UTC)Balas

October 2013 sunting

  Ini merupakan amaran terakhir anda. Jika anda terus melakukan vandalisme/laku musnah, anda mungkin disekat daripada menyunting tanpa sebarang notis lanjutan.


  This is your last warning. The next time you vandalisme/laku musnah, you may be blocked from editing without further notice.

-- 莫哈末 (Wong) 03:35, 23 Oktober 2013 (UTC)Balas
Jika ini ialah alamat IP kongsi, dan anda tidak membuat suntingan berkenaan, pertimbangkan mencipta akaun supaya anda dapat mengelak pemberitahuan tidak berkenaan lain kali.

sekat sunting

 
Anda telah disekat daripada menyunting kerana vandalisme di Wikipedia. Jika anda berhajat untuk membuat sumbangan yang berguna di wikipedia ini, anda boleh berbuat demikian sejurus selepas tempoh sekatan anda tamat. Lihat log sekatan

Yosri (bincang) 05:31, 23 Oktober 2013 (UTC)Balas

Jangan masukkan bahan mengarut. sunting

Jangan masukkan bahan mengarut atau anda, alamat IP ini, akan dikenakan sekalan lebih lama. Yosri (bincang) 05:30, 8 Mei 2014 (UTC)Balas

Lihat http://genesisrecycling.blogspot.com/p/blog-page.html Yosri (bincang) 03:27, 10 Mei 2014 (UTC)Balas

July 2014 sunting

  Terima kasih kerana mencuba laman Sime Darby di Wikipedia. Percubaan anda berjaya dan telah diundurkan atau dihapuskan. Sila gunakan kotak pasir untuk sebarang percubaan yang anda kehendaki. Selain itu, anda boleh melihat laman pengenalan untuk mempelajari lebih lanjut bagaimana anda boleh menyumbang di ensiklopedia ini.


  Thank you for editing the site Sime Darby in Wikipedia. Your edit has been successful and has been reverted or deleted. Please use the sandbox for test edits. You can also read the introduction page to learn about how you can contribute to this encyclopedia. ...Aurora... (b) 05:17, 14 Julai 2014 (UTC)Balas

Jika ini ialah alamat IP kongsi, dan anda tidak membuat suntingan berkenaan, pertimbangkan mencipta akaun supaya anda dapat mengelak pemberitahuan tidak berkenaan lain kali.
 
Disekat
Anda telah disekat secara kekal kerana vandalisme. Untuk menentang usul sekatan ini masukkan teks {{nyahsekat}} ke dalam laman ini bersama-sama dengan penjelasan mengapa sekatan ini tidak wajar. Anda juga boleh menghantar e-mel kepada penyelia yang menyekat anda atau mana-mana penyelia lain yang terdapat dalam senarai ini. Sila sertakan nama pengguna anda (jika ada) dan alamat IP dalam e-mel anda. Lihat log sekatan

Jangan memadam amaran ini. Jika tidak, ini juga boleh dianggap sebagai vandalisme.
Yosri (bincang) 08:06, 9 November 2014 (UTC)Balas