TV3: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Baris 57:
== Rancangan ==
{{utama|Senarai rancangan yang disiarkan oleh TV3}}
 
==Jenis Buletin==
Pada hari-hari biasa Buletin-buletin dalam stesen televisyen ini akan bersiaran satu jam secara maksimum. Namun, sesetengah berita tersebut akan bersiaran selama setengah jam dan 5 minit. Kesemua berita ini juga bersiaran di Saluran YouTube Buletin TV3.
 
===Buletin Pagi===
'''Buletin Pagi (bp)''' merupakan sebuah rancangan berbentuk berita yang disiarkan pada jam 9.30 pagi. Siaran berita ini merupakan siaran berita yang pertama keudara bagi pada setiap hari. Kebanyakkan beritanya berkisar mengenai kejadian dan isu atau berita-berita yang telah berlaku pada hari semasa.
 
===Biz World===
'''Biz World (Biz)''' merupakan sebuah rancangan berbentuk berita yang disiarkan pada jam 11:00 pagi setiap hari. Ia memaparkan berita-berita yang berkaitan dengan berita-berita ekonomi dan detik niaga dari luar negara yang bersiaran dalam bahasa Inggeris.
 
===Buletin 130===
'''Buletin 130 (b1:30)''' merupakan sebuah rancangan berbentuk berita yang disiarkan selama setengah jam bermula jam 1:30 tengah hari pada setiap hari melainkan hari jumaat.
 
===Detik Niaga===
'''Detik Niaga (dn)''' merupakan rancangan berbentuk siaran berita perkembangan dalam negara yang disiarkan setiap hari pada jam 6 petang. Ia memaparkan berita-berita ekonomi dan juga isu-isu perniagaan.
 
===Buletin Utama===
'''Buletin Utama (bu)''' merupakan sebuah rancangan berbentuk berita waktu perdana yang disiarkan pada jam 8:00 malam setiap hari. Ia memaparkan berita-berita dari dalam dan luar negara, ekonomi, detik niaga, sukan, hal ehwal semasa, isu-isu terkini dan hiburan.
 
===Nightline===
'''Nightline (nl)''' merupakan sebuah rancangan berbentuk berita yang disiarkan selama setengah jam bermula jam 12 tengah malam. Siaran berita ini merupakan siaran berita yang terakhir keudara pada setiap hari dalam bahasa Inggeris.
 
== Cogan kata ==