Perbincangan:Tomok

(Dilencongkan dari Perbincangan:Shah Indrawan Ismail)
Latest comment: 3 tahun lalu by SNN95 in topic Permintaan pemindahan laman
Rencana ini berada dalam bidang WikiProjek Biografi. Untuk maklumat lanjut, lawati laman projeknya.
Mula Rencana ini yang digolongkan sebagai Kelas mula pada skala mutu projek ini. [FAQ]
Malaysia Rencana Tomok ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Malaysia. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Malaysia. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
Mula Rencana ini telah digolongkan dalam kelas mula pada skala kualiti.
Rendah Rencana ini telah didapati berkepentingan rendah pada skala kepentingan.


Permintaan pemindahan laman sunting

Berikut adalah perbincangan permintaan pemindahan yang telah ditutup. Sila jangan ubahkannya. Komen-komen seterusnya hendaklah dibuat di bahagian baru di laman perbincangan. Editor yang ingin melawan keputusan penutup harus mencipta bahagian baru. Tiada pengeditan selanjutnya yang perlu dibuat untuk perbincangan di bahagian ini.

Hasil permintaan pindah: Pindah SNN95 Talk to me, beybeh! 15:06, 29 Mei 2020 (UTC)Balas


Saya mencadangkan agar rencana Shah Indrawan Ismail ditukar ke Tomok kerana saya berpendapat nama sebenar individu sebagai tajuk rencana tidak relevan dan tidak mengikut format yang ditetapkan di Wikipedia. Terima kasih.–Fandi89 (bincang) 00:52, 29 Mei 2020 (UTC)Balas

Perbincangan diatas dikekalkan sebagai arkib bagi permintaan pemindahan. Sila jangan ubahkannya. Komen-komen seterusnya atau melawan keputusan penutup hendaklah dibuat di bahagian baru di laman perbincangan. Tiada pengeditan selanjutnya yang perlu dibuat untuk perbincangan di bahagian ini.
Kembali ke laman "Tomok".