Segalanya Ku Terima

drama bertemakan latar belakang korporat pengarah Raja Ahmad Alauddin yang telah diterbitkan oleh Grand Brilliance pada tahun 2009

Segalanya Ku Terima adalah merupakan drama bertemakan latar belakang korporat pengarah Raja Ahmad Alauddin yang telah diterbitkan oleh Grand Brilliance pada tahun 2009. Dibintangi oleh Raja Farah, Irma Hasmie, Hafidzuddin Fazil, Azizah Mahzan, Ezany Nizariff, Fezrul Khan, Azhar Sulaiman dan Hasnul Rahmat. Drama ini disiarkan di TV3 pada jam 11 malam dan ditayangkan sebanyak 13 episod, pada setiap hari Selasa.

Segalanya Ku Terima
GenreKeluarga
Drama
Cinta
Konflik
Korporat
Ditulis olehTok Uban
PengarahRaja Ahmad Alauddin
Dibintangi oleh
Raja Farah
Irma Hasmie
Hafidzuddin Fazil
Azizah Mahzan
Ezany Nizariff
Fezrul Khan
Azhar Sulaiman
Hasnul Rahmat
Negara asal Malaysia
BahasaMelayu
Bilangan episod13
Penerbitan
Penerbit eksekutifJalena Rejab
PenerbitAhmad Puad Onah
Tempoh siaran39-40 minit per episod
Syarikat penerbitan
Grand Brilliance
Penyiaran
Saluran asalTV3
Siaran asal14 April 2009 – 07 Julai 2009

Sinopsis sunting

Mengisahkan tentang Amira yang mempunyai konflik dengan keluarganya. Amira juga tidak tahan dengan sikap ayahnya yang mengatur kehidupannya. Konflik berterusan apabila musibah telah menimpa Tan Sri Amran dan ibu mereka, Puan Sri Maimon yang turut menyebabkan kekacauan didalam keluarga mereka. Amira juga terpaksa menghadapi kerenah kakaknya, Azlina yang sentiasa iri hati terhadap kehidupannya. Manakala abang iparnya, Lukman juga mempunyai agenda tersendiri untuk merampas harta keluarga mereka.

Pelakon sunting

Pelakon utama sunting

Pelakon pembantu sunting

Rujukan sunting